Thursday, September 4, 2008

بث تجريبى



اتنيـــــــــــن





أربعـــــــــــة





ستـــــــــــــة





تمانيـــــــــــة





عشــــــــــــرة





هــــــــــــــــواااااا





بكل الحب رجعنالكم بالحب ..بكل الحب هنتكلم عن .......





لااااااااا معلش متحلموش انا مش بتاعة الكلام دا >>>> الكلام فى الحب دا

تخصص ناردين نونو فى القناة التانية

أقصد البلوج التانى





لكن هنا هنتكلم عن امممممممممممممممم




هو احنا أكيد هنتكلم كتير بس فى ايه لسة مش واخدة بالى أصل الساعة عدت 12 بالليل وطبعا انتو عارفين انا بعد الساعة 12 مخى بياخد تعسيلة




أحـــــــــم





هتقولو امال ليه كاتبة البوست دا بعد الساعة 12 وانتى ناسية اسمك كده ؟





هقول لكم براحتى ... بلوجى والعب فيه على كيف كيفى .. هـــــــــــا

___________________




مسحراتى .. مسحراتى ..طم ططم طم

رمضاااااااان كريييييييم



لأ دا انا بكمل لعب مش قلت لكم البلوج بتاعى

وانا حرة فيه ؟؟




8 comments:

ناردين said...
This comment has been removed by a blog administrator.
MonMon said...

سما

الف الف مبروك افتتاح بلوجك ياقمر

ويافندم انا حسيت اول مادخلت البلوج اني فى فرح بقى

بس قوليلي هو انتي المكيرفون ده مأجراه يعني ولا اشترتيه ولاايه النظام ههههههههه

ياجميل مش مهم حتقولي ايه المهم انك تقولي وتعبري وانا ندوش قصدي نستمتع طبعا هههههههه

وفعلا ده بلوجك وانتي حرة فيه حسستينا من غير ماتقولي اي حاجة لسة بالقهر وان كان عاجبنا بقى

اومال لما تكتبي بقى حتعملي فينا ايه

بس انتي صح بحق الديمقراطية احنا نقول رأينا وبنفس الديمقراطية من حقك تعملي اللى انتي عيزاه فى رأينا هههههههه


منورة ياجميل دايما

والف مبروك لتاني مرة وكل سنة وانتي طيبة

بس انا دوخت كدة هوانا حفضل اجري وراكم ولاايه ده كدة بقوا تلاتة ماتخولها خمسة فى وش العدو بقى وخمسوا فى وشنا هههههه


تحياتي ليكي ياقمر

Anonymous said...

saba7o ya prince
2a7la tahyeees 3ala 2a7la nas o ra2asny ya gada3,conrtas 3al blog ya regalah
3ala fekrah ana bgad feh song nefsy feha yareet law teze3oha fel blog\el song beta3t ya 7adret el 3omdah ebnak 7emedah 7adafny b estafandeyah,.....
salamoz

جسور سرية said...

العزيزة سما
مبروك الافتتاح العظيم في هذا الشهر الكريم
هو الموضوع عنده علاقة بالشهر الكريم و لا ده تبع التعسيلة برضو ههههههه

يا سيتي و الله منورة....و نحن في انتظار اللعب
هو مش حيكون في لعب برضو و لا ايه يا جميل هههههههههههه

سمـــــــــا said...
This comment has been removed by the author.
سمـــــــــا said...

كلام من القلب باشا

الله يبارك فيكى يا قمر منورة البلوج

هو حاليا البلوج فيه فرح بس احتمال اقلبهولكم سرادق عزا بعد شوية ... وحدووووووووووه .


الميكروفون دا سرقته من اسامة منير علشان نويت اديله كتف واقدم انا برنامج بكل الحب نويت اقرفكم بالكلام فى الحب

ايوة انتى عارفة انا اكتب براحتى ما انا اخدت بلوج تمليك لوحدى بقى
هييييييه هيييييه هييييييه

بس مش عارفة ليه حاسة انى فتحته وهحط عليه ايموشن بيزى زي المسنجر واى حد يكتب كومينت ارد اقوله ثوااااااانى هههههههههههههههههه


يا اختاه انتى عارفة انا ماشية بمبدأ الحكومة من حقك انك تقول رأيك ومن حقى انى احبسك .. واعلم انك فى قلبى ههههههههههههه
بفكر اكتب اسم البلوج .. بلوج هولاكو للتأديب والتهذيب والاصلاح .. واللينك يبقى معكم سما رياض البنطلونى من ليمان طرة هههههههههههه


لاااااااا كفاية 3 بلوجات خلى الشعب يعيش علشان يبقى عندهم وجبة كاملة من الحب + النكد + الدوشة وأكل الدماغ ( انا طبعا بلا فخر )


واهو اقعدى اتمشى فى البلوجات عندنا منها رياضة ومنها تبطلى تبصى على البلكونات علشان الجيران اشتكوا وانا حاطة فى قلبى وساكتة ههههههههههه


منورة يا باشا وكل سنة وانتى طيبة

سمـــــــــا said...

Sola

كل سنة وانتى طيبة يا جميل

اهو فتحت لك بلوج علشان تيجى ترغى هنا بدل ما نرغى عند الناس ههههههههه


حاااااااااضر هذيع لك الغنوة بتاعة يا حضرة العمدة اول ما اجى اجمع المحصول انشاء الله ههههههههههه

منورة يا جميل

سمـــــــــا said...

العزيزة جسور

كل سنة وانتى طيبة يا قمر ورمضان كريم

ايه ياعم موضوع الاعتكاف دا ؟؟؟ احنا مش بنفسد الصيام والله انا هسافر البلد اجمع محصول الفراولة اللى حمض دا هههههههههه

بخصوص البوست انا عملته وانا قاعدة اسمع ام كلثوم وبنام على الكاى بورد وتقريبا كنت فى الحلم الرابع فطلع فى هذه الحالة من الابداع هههههههههه

انا عملت ماتش اعتزالى اللعب من زمااااااان دلوقتى بقى كبيرى العب بفانوس رمضان ههههههههه

بس بفكر البس الشورت وانزل اسخن شوية فى البلوج قصدى فى التراك هههههههههه


منورة يا قمر بجد ورمضان كرييييييم .. طم ططم طم